یک کلینیک پزشکی مجموعه ای از حوزه ها و فعالیت های بسیار پیچیده را در اختیار دارد. با این حال، یک سه پایه وجود دارد که در آن سه ناحیه یک کار پشتیبانی ضروری را انجام می دهند تا هر فرآیند کاری اتفاق بیفتد. این مناطق عبارتند از تلفن، برنامه زمان بندی و پذیرش. تلفن جایی است که جادوی کلمات رخ می دهد. این اساساً به این دلیل است که مشتریان از حسی که برای «آگاه شدن» از پیام نرم افزار مدیریت کلینیک استفاده میکنند، شنوایی است. به این ترتیب، آنچه گفته می شود و نحوه بیان آن همه تفاوت را ایجاد می کند. همچنین لازم است که نحوه انجام یک تماس تلفنی در مراحل مختلف آن را بدانیم و بدانیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را برای موفقیت در خدمات پزشکی کسب کنیم. کار برنامه ریزی باید به گونه ای برنامه ریزی و اجرا شود که پتانسیل کاری پزشکان به حداکثر برسد. برای تحقق این امر نیاز به تکنیک و خلاقیت است. میز پذیرش جایی است که خدمات به مشتریان رو در رو انجام می شود. در این لحظه، همراه با یک ارتباط کلامی مؤثر، متغیرهای دیگری نیز توسط مراجع مشاهده می شود و بر تصویر ادراکی که از کلینیک و کارکنان آن ایجاد می کند، تأثیر می گذارد.
بهترین میکروفون برای ضبط صدا با موبایلنظرات این مطلب
تعداد صفحات : -1
درباره ما
اطلاعات کاربری
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
کدهای اختصاصی